I hate myself sometimes

Varför kunde jag inte åka upp till min syster, det skulle bli den bästa julen på åratal, jag fick inte ens någon ångest.. jag ville helt enkelt inte. Jag är dum i huvudet. Jag kan inte se det positiva när jag är deppad, och den otroliga ånger jag känner nu är väl inte en överraskning egentligen.

Helt plötsligt känner jag mig svin ensam och föreställer mig hur otroligt skönt dom måste ha det där uppe, med allt julbak och trevligt folk.. vet inte vad jag ska ta mig till... Massa galna ide om att föra över pengar till pappa och låta han åka ner och hämta mig dyker upp i huvudet, hah!
Man kan inte ångra sig när man gör sådana här val, det var därför som jag satt uppe på en parkering i Trollhättan i 30 minuter och försökte komma underfund med hur fan jag känner.

Jag avskyr det här.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Älskar dig, lillebror! <3

2011-12-24 @ 09:09:53
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0