Modern min

Min mamma kan vara en riktig idiot.

Visst, nu låter jag som villken jävla tonnåring som helst, men det är iallafall vad jag tycker.

Hon tycker att pappa har blivit lite konstig i huvudet efter som han fick El-behandling.

Hon säger att HON har rätt till en åsikt, det håller jag med om, men att utväckla en åsikt om en jävla persons MENTALA HÄLSA, det är en annan kaka.

Jag mådde inte bra, hon är min mamma, jag älskar hon, men jag ringde pappa endå.

Han försökte få mig att må bättre, säger saker som "Om några år vet både Mamma och Hanna bättre"

"Mamma säger så mycket saker"

Och mamma, hon kommer efter en bit in i diskutionen självklart med sina favorit argument:

"Vi diskuterar inte den här saken mer".
Men jag VILL diskutera den här saken mer, då det rör min pappa.


"Jag vill inte prata om han när inte han själv är med"
Nej såklart, pappa är ju inte konflikträdd häller, varför tror du han skrev över bilen till dig mamma?

Dom har ju rätt till deras åsikt, men jag tycker inte man har rätt att kommentera en annans person mentala hälsa utan att en LÄKARE först säger att något hänt.

Pappa säger till mig, "Vi flyttar strax endå, och då behöver vi inte bry oss"

Jag förstår inte detta, vi är ju endå en familj... men han får det att låta på ett annat sätt...

Jag vet inte vad jag skall tycka eller känna.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag var inne på din blogg för ett tag sedan och då hade du inte skrivit en enda kommentar. Men nu hittade jag hit igen och ja, det var detta jag syftade på i mitt inlägg till dig, att du bara ska låta all skit som alla säger rinna av dig. Du vet ju med dig själv att du inte är dum i huvudet, eller att det finns någon som helst anledning att hata dig. Du är en fin kille och det kommer gå bra för dig i livet. Ni tre får starta ett nytt liv nu och jag tror att om ni hela tiden hjälps åt så kommer det bli ett bra liv! =) Älskar dig! <3<3 (Ps. nu ska jag börja följa din blogg ordentligt!)

2010-01-07 @ 12:06:24
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Heidi

"Ett enda inlägg" mena jag såklart, inte "en enda kommentar..." =)

2010-01-07 @ 12:07:16
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0