[QUERY"; INPUT MINDSTATE HERE;"ENDQUERY]

Skit dag, och bra dag......


Jävligt kul att ha en vanlig dag igen.. men jävligt tråkigt med all mobbning idag.

Inte nog ska dom hålla på och fråga varför jag inte klipper mig 4 gånger varje dag

Att bara sitta där, som en jävla grupp, framför en lärare, och fråga sådana här "frågor" hela tiden

Jävla dold mobbning, och lärare ser fan inte sånt alls.

Sedan skulle den där Hallqvist dra ner byxorna o halva kalsongerna på mig när vi väntade på bussen.

Jävligt kul, bögjävel.

Annars har dagen varit rolig! lärt mig att massproducera massa metall produkter, och att använda Sjutmåttet

Middagen var väl okej, föråt mig på kastlern dock XD

ha de gött

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du skulle kunna göra en polisanmälan för trakasserier. Så du vet... =) Jäkla skitlärare som inget ser. Du kan väl säga till honom?? Läraren alltså. Kramar

2010-02-19 @ 11:23:39
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0