Lång dag igen!

Riktigt kul att vara igång med skolan igen..

Lite genomgång:

Verkstaden är stängd i 1 vecka till nu, vi har hittat en katt utan ägare som bor uppe på värkstads-loftet och använder absorbtionsmassa som kattsand.

Vi börjar bli klara med "renoveringen" av maskinerna! Svarven, fräsen, och metall-slipen är klar, och jag jobbar på Borren nu, den var värst, no doubt.

Först tvättar man hela skiten, villket tar 1 timma ganske, sedan spolar man av, sen gör man samma process igen, för att värkligen få bort det, denna gången med extra stark oxodid syra i vattnet.

Sedan använder man sandsten för att ta bort eventuell ytrost, som funkar fantastiskt bra! *tummen upp!*

Så jag gick där borta enda tills halv 7 idag, sorligt nog funkar inte mitt busskort efter klockan 7, så jag kan inte vara där längre :(

Annars är allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0