Varför vara så elak..

Varit magsjuk, och vrålförkyld i två dagar, och min Syster har övertygat min mamma att stänga av Internet i förtid, allt för att få oss att flytta snabbare, som nu blir om 2 veckor.

Jag tycker bara synd om dom, speciellt Charlie, växa upp med en sådan kvinna, som dessutom röker, och även Magnus, min systers pojkvän, säger att han känner suget att röka bara för att hon gör det.

När jag inte orkade sätta på Tvättmaskinen igår för jag var vråltrött och låg i sängen skrek hon Jävla rövhål och ingen vill vara i samma rum som mig.

Pappa själv kan inte ens förstå att dom gör så här mot oss, men är för svag för att orka disskutera om det....

Nåja, jag ska väl inte gråta över det här.. det löser sig väl..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Be strong my brother! Snart går flyttbilen!! =) Älskar dig! Kram

2010-01-20 @ 16:59:00
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0