Jobbigt..

Helvetesdag.

Min första vecka i skolan var jätte kul.. såg värkligen fram mot den andra.

Men eleverna var på hugget idag eller nått, jag vet inte.. allt var bara jobbigt.. som mobbade mig pga min vikt, försökte sabotera mitt project jag jobbat på i 2 monader, och blivit slagen av en kille.

Vad ska man göra.. det kommer bara fram i tårar efteråt.

Ungdommar, man kan inte förstå sig på dom, man försöker resonera med dom, men dom är helt jävla hjärntvättade av sammhället, det är som djur som bara ser rött.

Jag älskar att vara där, men en dag som denna är bara ett helvete... man mår dåligt i flera dagar efteråt. varför måste dagens ungdommar hela tiden skrika, röka, sloss, och driva med en? Hur kommer igentligen svergies framtid att bli?

Hemma lade jag mig i sängen och somnade nästan på direkten.. och när jag vaknade hade pappa och mamma beställt pizza, självklart fick jag ingen, efter som jag måste betala om jag ska ta en bit... jag är ju 18 nu, jag ska betala för all mat jag äter.

Hörde att pappa tiillomed ringde farmor och heidi, jag vet inte vad mamma har i huvudet just nu, men jag börjar få slut på medkänsla...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Men vännen då! Klart du inte ska behöva betala för en pizzabit. Är ju helt sjukt ju! Så länge du är under 21 har föräldrarna försörjningsansvar för dig och man kan inte säga så! Sen att du blivit mobbad gör mig så jävla förbannad. Måste allt jävlas med dig? Lider verkligen med dig! Pappa sa att han skulle ringa och prata med din lärare och det tycker jag låter jättebra! Fan att ALLT ska krångla! Jag älskar dig i alla fall, precis som du är! Puss o kram

2010-01-19 @ 08:54:03
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0